سایت رسمی شهید علی میرعلیزاده

🌹دلباختگان ولایت 🌹

سایت رسمی شهید علی میرعلیزاده

🌹دلباختگان ولایت 🌹

سایت رسمی شهید علی میرعلیزاده

سایت رسمی شهید پاسدار علی میرعلیزاده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساخته شده است
باتشکر از همراهی شما

خون شهید❤

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۲ ب.ظ





🌹هر قطره خون شهید🌷 ما که به زمین می ریزد،💚 انسانهای مصمم تر و مبارزی بوجود می آیند.🌹


🌺حضرت امام خمینی (ره)🌺



🌷اجتماع بزرگ عاشقان شهادت 👇


@asganshadt 🌺


http://shidalimiralizadh.blog.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶
امیررضا میرعلیزاده

نظرات  (۲)

ما دو تن مغرور

هر دو از هم دور

وای در من تاب دوری نیست!

ای خیالت،خاطرِ من را نوازش بار

بیش از این در من صبوری نیست

بی تو من تنهای تنهایم!

من به دیدار تو می آیم…

پاسخ:
سلام برادر بزرگوار 

خیلی عالی بود احسنت 

اجرتون با شهدا انشاالله 
۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۷:۳۶ سجاد عبدی
روحمان شاد با یادشان
پاسخ:
سلام برادر بزرگوار 
 اجرتون با شهدا 
ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدید 
موفق باشید انشاالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی